Detachable Subdivision
"Rivne Professional College of
National University of Life
and Environmental Sciences of Ukraine"
Сьогодні у відділенні інформаційних технологій відбувся захопливий хакатон в рамках тижня дисциплін. Участь у події взяли всі групи, починаючи з другого курсу і до студентів-бакалаврів. Цьогорічною темою GameJam стала «Іскра» – символ ідеї, натхнення та зародження нового.
Учасники мали унікальну можливість проявити себе як розробники ігор та представити власні креативні рішення. Основні вимоги до створених проєктів були наступними:
- Рушій – гра повинна бути реалізована в середовищі Unity, що забезпечує швидкість і зручність розробки завдяки безлічі готових інструментів та ассетів.
- Завершеність гри – ігровий проєкт вважався завершеним, якщо він містив умову поразки та дозволяв пройти повний ігровий цикл.
- Розкриття теми – студенти повинні були пояснити, як саме їхня гра інтерпретує тему «Іскра».
Організатори також надали кілька порад для команд:
- активно використовувати готові рішення з Unity Asset Store, що допомагає заощадити час;
- застосовувати сучасні інструменти на кшталт ChatGPT для генерації коду, текстів і навіть ідей.
Навіть студенти з мінімальним досвідом програмування змогли відкрити для себе нові можливості завдяки візуальним інструментам та готовим шаблонам.
Результати хакатону
Переможцями стали студенти групи 6-ІПб – їхня гра найкраще відповідала темі та вимогам.
Відзнаки отримали групи 41-ІП, 42-ІП та 21-К за креативність та якісну реалізацію ідей.
Хакатон став не лише випробуванням на креативність і командну роботу, а й справжнім майданчиком для розвитку інноваційних освітніх та розважальних ігор майбутнього.









Tetyana CHERNYAK
teacher of programming and information sciences

