GameJam: Інноваційні освітні та розважальні ігри майбутнього

Сьогодні у відділенні інформаційних технологій відбувся захопливий хакатон в рамках тижня дисциплін. Участь у події взяли всі групи, починаючи з другого курсу і до студентів-бакалаврів. Цьогорічною темою GameJam стала «Іскра» – символ ідеї, натхнення та зародження нового.

Учасники мали унікальну можливість проявити себе як розробники ігор та представити власні креативні рішення. Основні вимоги до створених проєктів були наступними:

  1. Рушій – гра повинна бути реалізована в середовищі Unity, що забезпечує швидкість і зручність розробки завдяки безлічі готових інструментів та ассетів.
  2. Завершеність гри – ігровий проєкт вважався завершеним, якщо він містив умову поразки та дозволяв пройти повний ігровий цикл.
  3. Розкриття теми – студенти повинні були пояснити, як саме їхня гра інтерпретує тему «Іскра».

Організатори також надали кілька порад для команд:

  • активно використовувати готові рішення з Unity Asset Store, що допомагає заощадити час;
  • застосовувати сучасні інструменти на кшталт ChatGPT для генерації коду, текстів і навіть ідей.

Навіть студенти з мінімальним досвідом програмування змогли відкрити для себе нові можливості завдяки візуальним інструментам та готовим шаблонам.

Результати хакатону

Переможцями стали студенти групи 6-ІПб – їхня гра найкраще відповідала темі та вимогам.

Відзнаки отримали групи 41-ІП, 42-ІП та 21-К за креативність та якісну реалізацію ідей.

Хакатон став не лише випробуванням на креативність і командну роботу, а й справжнім майданчиком для розвитку інноваційних освітніх та розважальних ігор майбутнього.

Tetyana CHERNYAK
teacher of programming and information sciences

SHARE ON NETWORKS:
Skip to content