НАУКОВИЙ ГУРТОК «КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА ТА ДИЗАЙН»

ВСТУП

З метою поглибленого вивчення та практичного застосування принципів комп’ютерної графіки та дизайну серед здобувачів освіти ВСП “РФК НУБіП України” функціонує науковий гурток “Комп’ютерна графіка та дизайн”.

Головною метою роботи гуртка є підвищення рівня знань учасників з області комп’ютерної графіки та дизайну, розвиток їх практичних навичок у цій сфері, а також активізація творчої та дослідницької діяльності. Протягом роботи гуртка, учасники мають можливість брати участь у заходах, конкурсах та виставках, що дозволяє продемонструвати свої досягнення та отримати визнання за свою роботу.

Засідання гуртка проводяться регулярно, що сприяє постійному розвитку учасників та обміну досвідом. Тематика засідань обирається з урахуванням актуальних тенденцій у галузі та інтересів учасників, з метою забезпечення їхнього якісного та повного розвитку в даній області.

ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ГУРТОК

Гурток “Комп’ютерна графіка та дизайн” був створений за ініціативи викладачів циклової комісії програмування та інформаційних дисциплін та здобувачів освіти спеціальності Інженерія програмного забезпечення ВСП “РФК НУБіП України” осінню 2020 року. Керівники наукового гуртка: Якимчук І.О., Стрик П.М., Куделя О.О.. Активними учасниками у роботі гуртка є студенти відділення програмування. Засідання гуртка проводяться один раз на тиждень, протягом року в аудиторії №14. Тематика засідань гуртка обирається з метою забезпечення підвищення мотивації студентів до навчання та активізації їх творчої та дослідницької роботи.

ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ГУРТКА

Гурток “Комп’ютерна графіка та дизайн” створений з метою поглиблення знань та навичок студентів у сфері комп’ютерної графіки та дизайну, розвитку їхньої творчості та креативності, а також підготовки до професійної діяльності в цій галузі.

Завдання роботи гуртка:

  1. Вивчення основ комп’ютерної графіки та дизайну, включаючи принципи створення графічних об’єктів, використання графічних програм тощо;
  2. Розвиток практичних навичок учасників у роботі з графічними програмами для створення і обробки графіки;
  3. Створення власних проектів учасниками гуртка, таких як рекламні банери, логотипи, постери, графіка для програмного забезпечення тощо;
  4. Вивчення та аналіз сучасних тенденцій у галузі комп’ютерної графіки та дизайну;
  5. Участь у конкурсах, виставках або інших заходах, що сприяють популяризації та визнанню досягнень учасників гуртка.
  6. Взаємодія з іншими гуртками або професіоналами з галузі для обміну досвідом та вивчення нового;
  7. Відвідування майстер-класів та тренінгів з комп’ютерної графіки та дизайну.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВІД РОБОТИ ГУРТКА

В результаті роботи гуртка студенти повинні:

Знання та навички:

  • оволодіти ґрунтовними теоретичними знаннями у сфері комп’ютерної графіки та дизайну;
  • навчитися використовувати сучасні програмні інструменти для роботи з комп’ютерною графікою та дизайном;
  • вміти створювати та редагувати растрові та векторні зображення;
  • розвинути навички створення та редагування зображень, інтерфейсів тощо;
  • оволодіти основами графічного дизайну, типографії, композиції та колористики;
  • навчитися презентувати результати своєї роботи.

Дослідницька діяльність:

  • отримати досвід проведення наукових досліджень у сфері комп’ютерної графіки та дизайну;
  • навчитися формулювати наукові проблеми та обирати методи їх дослідження;
  • оволодіти навичками збору, обробки та аналізу даних;
  • вміти готувати наукові роботи, доповіді та презентації;
  • опублікувати результати своїх досліджень у виданнях.

Творчий розвиток:

  • розвинути творчий потенціал та креативне мислення;
  • навчитися генерувати та втілювати в життя нові ідеї;
  • оволодіти навичками командної роботи та співпраці з іншими людьми;
  • розвинути навички самопрезентації та захисту своїх проектів;
  • взяти участь у наукових конкурсах, олімпіадах та виставках.

Професійний розвиток:

  • підвищити рівень професійної компетентності та конкурентоспроможності на ринку праці;
  • отримати навички, необхідні для роботи в IT-компаніях, дизайнерських студіях, рекламних агентствах тощо;
  • сформувати власне портфоліо робіт;
  • здобути рекомендації від керівника гуртка та інших викладачів.

Загальні результати:

  1. Підвищити мотивацію до навчання та науково-дослідницької діяльності;
  2. Розвинути навички критичного мислення та аналізу інформації;
  3. Навчитися самостійно працювати та приймати рішення;
  4. Підвищити рівень відповідальності та організованості;
  5. Розвинути комунікативні навички та вміння працювати в команді.

Очікувані результати можуть варіюватися залежно від індивідуальних особливостей студентів, їхнього рівня підготовки та активності у роботі гуртка.

Крім того, робота в науковому гуртку може мати й інші позитивні наслідки для студентів, такі як:

  • розширення кола знайомств та спілкування з однодумцями;
  • отримання нових знань та навичок, які не входять до навчальної програми;
  • розвиток особистих якостей та лідерських навичок;
  • здобуття цінного досвіду роботи над реальними проектами.

План роботи гуртка

ТемаЗміст заняття
Вступ до комп’ютерної графікиПоняття комп’ютерної графіки, види комп’ютерної графіки, застосування комп’ютерної графіки.
Растрові та векторні зображенняОсобливості растрових та векторних зображень, перетворення растрових зображень у векторні та навпаки.
Інструменти для роботи з растровими зображеннямиОгляд основних інструментів Photoshop (виділення, пензлі, шарі, фільтри тощо).
Практичне заняття: Створення простого колажу в PhotoshopВикористання інструментів Photoshop для створення колажу з декількох фотографій.
Інструменти для роботи з векторними зображеннямиОгляд основних інструментів Illustrator
(перо, криві, заливки, обведення тощо).
Практичне заняття: Створення логотипу в IllustratorВикористання інструментів Illustrator для створення простого логотипу.
Інструменти для роботи з векторною графікою в CorelDRAWОгляд основних інструментів CorelDRAW (криві, заливки, обведення, текст тощо).
Практичне заняття: Створення візитівки в CorelDRAWВикористання інструментів CorelDRAW для створення простої візитівки.
Кольори в комп’ютерній графіціОсновні характеристики кольору, моделі кольорів, робота з кольором у Photoshop, Illustrator та CorelDRAW.
Практичне заняття: Корекція кольору фотографії в PhotoshopВикористання інструментів Photoshop для корекції кольору та освітлення фотографії.
Типографіка в комп’ютерній графіціОсновні принципи типографіки, вибір шрифтів, робота з текстом у Photoshop, Illustrator та CorelDRAW.
Практичне заняття: Створення плаката в IllustratorВикористання інструментів Illustrator для створення плаката з текстом та графічними елементами.
Композиція в комп’ютерній графіціОсновні принципи композиції, правила побудови кадру, робота з композицією в Photoshop, Illustrator та CorelDRAW.
Практичне заняття: Створення фотоколажу з урахуванням принципів композиціїВикористання інструментів Photoshop для створення фотоколажу з урахуванням принципів композиції.
Обробка фотографійОсновні прийоми обробки фотографій (кадрування, корекція кольору, ретуш тощо).
Практичне заняття: Обробка портретної фотографіїВикористання інструментів Photoshop для обробки портретної фотографії.
Комп’ютерна ілюстраціяОсновні прийоми комп’ютерної ілюстрації, створення векторних ілюстрацій в Illustrator.
Практичне заняття: Створення векторної ілюстраціїВикористання інструментів Illustrator для створення векторної ілюстрації на вільну тему.
Вступ до створення графіки для програм, додатків та вебсайтівПоняття GUI, основні принципи дизайну GUI, етапи створення GUI.
Практичне заняття: Створення кнопокВикористання інструментів Illustrator для створення кнопок для GUI.

Звіт роботи гуртка

Перейти до вмісту