Відокремлений структурний підрозділ
«Рівненський фаховий коледж
Національного університету біоресурсів
і природокористування України»
ІТ-МАРАФОН GAMEDEV: ВІД ІДЕЇ ДО ПРОТОТИПУ
Сьогодні, 12 листопада 2022 року стартував «ІТ марафон GameDev: від ідеї до прототипу». Ідея марафону – об’єднати студентів усіх спеціальностей коледжу під час командної роботи. Саме те, що усі ми є одним цілим – ВСП «Рівненський фаховий коледж НУБіП України» – дозволить показати гідні результати роботи колективу коледжу, якому виповнюється 70 років. Змінившись історично від Ровенської обласної сільськогосподарської школи з підготовки голів колгоспів та однорічної школи рахівників колгоспів до закладу фахової передвищої освіти – Відокремленого структурного підрозділу «Рівненський фаховий коледж Національного університету біоресурсів та природокористування України», основна місія навчального закладу: створювати, систематизувати, зберігати і поширювати сучасні знання для покращення якості життя людей; готувати фахівців європейського рівня – не змінилася.
Тому сьогодні до закладу завітали Друзі, які допомогли стартувати ІТ марафону:
- Андрій Хмельник, виконавчий директорRivne IT Education (ГС Рівненський Кластер ІТ-освіти);
- Назар Маланчук, директор UPRISE IT академії;
- Денис Шентяпін, художник аніматор (Animator Artist, м. Львів);
- Дмитро Демчук, геймдизайнер (Game Design);
- Станіслав Балдич, юніті розробник (Unity Developer);
- Орест Бощенко, юніті розробник (Unity Developer), випускник відділення програмування нашого коледжу.
Модератор Оксана Нікітська розповіла присутнім командам, учасникам марафону, умови проведення ІТ марафону. Він відбувається в рамках серії заходів #RivneEduTalks за сприяння UKRSIBBANK BNP Paribas Group.
Для гарного старту до учасників звернулися спікери, які поділилися власним досвідом роботи у розробці ігрових додатків. Зокрема, Дмитро Демчук та Орест Бощенко мають власний бізнес у GameDev, Стас Балдич, крім досвіду роботи у компаніях зі створення ігор, розробив ряд відео уроків, Денис Шентяпін, художник аніматор з досвідом роботи у великій компанії з GameDev, де він є Team Lead. Дениса запросив Назар Маланчук, який співпрацює з ним тривалий час.
ЕТАПИ ПРОВЕДЕННЯ ІТ МАРАФОН GameDev: від ідеї до прототипу
- 12 листопада – відкриття марафону, виступи спікерів;
- 14-18 листопада – воркшопи від організаторів робота команд над ідеями;
- 19 листопада – презентації прототипів;
- 19 листопада – процес визначення кращих команд професійним журі;
- Тему для створення прототипу гри команди-учасники обрали шляхом рандомного жеребкування.
УМОВИ СТВОРЕННЯ ПРОТОТИПУ ГРИ
- згенерувати ідею для створення гри;
- придумати назву та визначити вид гри;
- продумати засоби, що потрібні для реалізації гри;
- описати правила гри;
- розробити дизайн «прототип» або макет гри;
- створити презентаційне представлення гри;
- продемонструвати процес гри учасниками команд.
Отже, умови для вдалого старту створені! Тому хочемо побажати командам успішно розробити прототип гри та достойно представити перед кваліфікованим журі 19 листопада 2022 року.





19 листопада 2022 року відбувся підсумковий день ІТ марафону GameDev присвяченого 70-річчю коледжу. До фіналу дійшли всі дев’ять команд, хоча не у повному складі. Певні труднощі, пов’язані з війною, внесли корективи у розробку прототипів ігор, які створили учасники. Не дивлячись на них, ми отримали гарний результат!
Отже, чотири відділення, дев’ять команд, дев’ять тем, дев’ять прототипів ігор.
Групи | Команда | Тема гри | Назва гри |
---|---|---|---|
11-О, 11-П | Небезпечний об’єкт | Скринька | “Лісова Скринька” |
21-О, 22-О | Летючі кабіни | Обман | “Завоз” |
21-Ф, 21-М, 21-П | Crazy economists | Ритуал | “Спіймай орка” |
21-З, 22-З | Game Sense | Марнотрацтво | “Jabka Tolik” |
11-ІП, 12-ІП, 13-ІП | Hainek Game | Ти не ти | “Secrets of Ancient” |
21-ІП, 22-ІП, 23-ІП, 24-ІП | Simple Dev | Вимирання | “Cost Of Life” |
12-Ю, 21-Ю | Non stop | Таємничість | “Виправдай & Заарештуй” |
11-Б, 11-Д, 11-ДЗ | Голодні студенти | Безкінечність | “Endless Building” |
21-Д, 21-Б, 22-Б | Атлантіс | Одне ціле | “Duck mum hunter” |
Їх оцінювали професіонали:
- Андрій Хмельник, виконавчий директор Rivne IT Education;
- Назар Маланчук, директор UPRISE IT академії;
- Станіслав Балдич, юнітірозробник;
- Дмитро Демчук, геймдизайнер;
- Вадим Мазепа, 2d animator (I ONE GAMES).
За наступними критеріями:
- Креативність;
- Відповідність теми;
- Перспективність;
- Бізнес інтерес;
- Групова робота;
- Дизайн;
- Представлення;
- Користувацький інтерфейс.
Отже, представлення прототипів! Гарна, тепла, технічно оснащена конференцзала. Світло – є! Модератор Оксана Нікітська розповіла присутнім учасникам марафону, що фінал проходить саме в цій залі, завдяки UKRSIBBANK BNP Paribas Group. Герасимчук Степан, представник банку, підготував спеціальні призи для команди, яка переможе у номінації “Глядацькі симпатії”.
Команди уважно слухають конкурентів, адже від того, як представиться прототип, залежить перемога! Студенти віднеслися відповідально і, навіть, спробували гру запрограмувати через Unity, Scratch, Construct. Ідеї прототипів – чудові, унікальні. Неочікувано для всіх, після завершення представлення, присутні вирішили проводити такі заходи постійно.
Тому, журі обговорили представлення і вирішили наступне:
- відзначили прототипи, які реалізувати через програмне середовище;
- зацікавили дизайнерські підходи до героїв ігор;
- цікаві назви об’єктів прототипів;
- унікальність ідеї;
- правильність розробки правил гри.
До вручення дипломів приєдналися випускники відділення програмування Сергій та Артем, які пригостили піцою Fabrika. Вони запропонували цінні сертифікати і запросили до себе, скоштувати страви.
Отже, переможець ІТ марафону GameDev: вд ідеї до прототипу стали дівчата з команди ЛЕТЮЧІ КАБІНИ. Прототип гри “Завоз”, яку вони представили вразив найбільше згідно з критеріями. Тому ДИПЛОМ ПЕРЕМОЖЦЯ отримали саме вони!
Вітаємо переможців!




