Програма  Інтеррег Європа об’єднує людей, щоб ділитися інноваційними та стійкими рішеннями для вирішення проблем регіонального розвитку. Територія Програми охоплює 27 країн-членів ЄС, а також Албанію, Боснію і Герцеговину, Молдову, Чорногорію, Північну Македонію, Норвегію, Сербію, Швейцарію, Україну.

Фінансування можуть отримати консорціуми організацій-партнерів з країн, що беруть участь у Програмі. Рекомендована кількість партнерів в одному проекті – від 5 до 16 організацій. Орієнтовний бюджет одного проєкту (на консорціум партнерів) – від 1 до 2 млн євро (в середньому 40 – 120 тис. євро на партнера).

Програма відкрита для органів державної влади, навчальних закладів, закладів охорони здоров’я, муніципальних комунальних підприємств, агенцій регіонального розвитку тощо, які переважно фінансуються державою. А також неприбуткових організацій (ГО, кластерних організацій, торгово-промислових палат, асоціацій бізнесу,  підприємців або профспілок).

«Програми  INTERREG EUROPE фінансуються Європейським Союзом. Україна приєдналася до неї у грудні минулого року. Це відкрило нові можливості для наших установ та організацій, які зможуть співпрацювати з партнерами з інших країн в рамках цієї Програми та отримати фінансування для спільних проєктів. А також обмінюватися досвідом та впроваджувати найкращі світові практики та інновації, – зазначила директорка департаменту МТД та міжнародного співробітництва Ірина БУТИНЕЦЬ.

Голова циклової комісії будівельних дисциплін Ірина ЧОРНА та завідувач навчально-виробничої практики, голова ППОП ВСП РФК НУБіП України Тарас САСОВСЬКИЙ стали учасниками серії вебінарів:

1. Побудова успішного партнерства – 15 квітня (з розробки проектів про побудову успішного партнерства.  Це перший у серії з чотирьох вебінарів про те, як  розробити свій проект і подати його в заявці під час цього конкурсу.);

2. Розробка методології проекту – 16 квітня (щодо розробки проектної методології .  Це другий у серії з чотирьох вебінарів про те, як  розробити свій проект і подати його в заявці під час цього конкурсу.);

3. Управління, бюджет і фінанси – 17 квітня (з розробки проекту про управління проектом, бюджет і фінанси );

4. Комунікація проекту – 18 квітня (з розробки проекту про комунікацію в рамках проекту).

Вебінари дали змогу отримати відгуки від колег під час чотириденного поглибленого аналізу, проаналізувати досвід експертів, які підтримують практиків і політиків у всій Європі, пройти експертну оцінку, надихнутися передовими практиками в Європі.

Ірина ЧОРНА,
голова циклової комісії будівельних дисциплін,
Тарас САСОВСЬКИЙ,
завідувач навчально-виробничої практики

ПОШИРИТИ:
Перейти до вмісту