Відкрите заняття

Практика комп’ютерного дизайну для студентів 21-Д групи

31 жовтня 2024 року відбулося практичне заняття з дисципліни «Технології» у 21-Д групі на тему «Виконання дизайн проєкту об’єктів технологічної діяльності». Викладач Галина Бусленко запросила до співпраці свого колегу — викладача інформаційних технологій і комп’ютерного дизайну Павла Стрика.

Павло Стрик представив презентацію «Комп’ютерний дизайн», пояснив основні напрями цієї галузі, зокрема, вебдизайн, графічний дизайн, анімацію, промисловий дизайн та дизайн інтерфейсів користувача. Він розповів, як комп’ютерний дизайн поєднує в собі мистецтво та інженерію, що дозволяє створювати продукти, які є не тільки функціональними, а й естетично привабливими. Окремо було наголошено на важливості комп’ютерного дизайну у різних сферах: від бізнесу, де створюють логотипи, вебсайти та маркетингові матеріали, до індустрії розваг, де дизайн застосовується в кіно, відеоіграх та анімаційних проєктах.

Після теоретичної частини заняття студенти перейшли до практики. Під керівництвом Галини Бусленко та Павла Стрика вони працювали над власними міні проєктами, створюючи візитки, логотипи та прості графічні елементи. Для цього використовувались сучасні інструменти комп’ютерного дизайну, а також штучний інтелект. Студенти мали змогу скористатися інструментами генерації графіки на основі ШІ, такими як Leonardo.ai, Firefly та Canva. Павло Стрик пояснив, як ці сервіси можуть допомогти створити дизайн-елементи за допомогою готових шаблонів або розробити оригінальні графічні образи з урахуванням сучасних тенденцій.

Також було наголошено на важливості якісного брендингу, де логотип, шрифти та кольори створюють унікальний образ бренду та сприяють його ідентифікації серед конкурентів. Галина Бусленко підтримувала практичну частину заняття, допомагаючи студентам у роботі з кольорами, шрифтами та загальною стилістикою, яка є основою для розробки візуально привабливих матеріалів.

Заняття відбулося у форматі відкритого діалогу, що дозволило студентам ставити запитання щодо застосування комп’ютерного дизайну у професійній діяльності. Викладачі підкреслили, що завдяки отриманим знанням студенти зможуть більш впевнено працювати з графічними редакторами, розробляти рекламні матеріали, а також використовувати можливості штучного інтелекту для вдосконалення власних проєктів.

Галина БУСЛЕНКО,
викладач землевпорядних дисциплін,
Павло СТРИК,
викладач програмування та інформаційних дисциплін

ПОШИРИТИ В МЕРЕЖАХ:
Перейти до вмісту