Відокремлений структурний підрозділ
«Рівненський фаховий коледж
Національного університету біоресурсів
і природокористування України»
14 лютого декан факультету конструювання та дизайну Національного університету біоресурсів і природокористування України Зіновій РУЖИЛО долучився до розширеного засідання циклової комісії будівельних дисциплін, за участі директора коледжу д.е.н. Василя ЦАРУКА та заступника директора з навчальної роботи Людмили БАЛДИЧ. Поміж питань, що розглядалися на засіданні циклової комісії, найбільш вагомим було питання перегляду освітньо-професійних програм підготовки освітньо-професійного ступеня «Фаховий молодший бакалавр» та освітнього ступеня «Бакалавр». Декан факультету конструювання та дизайну вніс пропозиції щодо оновлення програм та навчальних планів за освітньо-професійними програмами, зокрема зауважив на дотриманні здобувачами освіти індивідуальної освітньої траєкторії шляхом формування вільного вибору вибіркових освітніх компонент, та дотримання вимог чинного законодавства у сфері вищої та фахової передвищої освіти. Також висвітив питання міжнародної співпраці, зокрема стажування викладачів коледжу та студентів за даними ОПП у програмах академічної мобільності та неформальної освіти. Обговорили особливості роботи міжкафедральної навчальної лабораторії НУБіП України в умовах військового стану. Ознайомив викладацький склад із майбутніми науковими проєктами НУБіП України, та науково-технічними конференціями, спільними науково-методичними розробками викладачів циклової комісії будівельних дисциплін та факультету конструювання та дизайну НУБіП України.
Були обговоренні наступні питання:
Також засідання розглянуло пропозиції до проєкту освітньо-професійної програми, що надійшли до коледжу та рецензії на ОПП, надані стейкхолдерами.
Загалом зустріч пройшла у доброзичливій творчій атмосфері та зміцнила фундамент співпраці факультету конструювання та дизайну НУБіП України та будівельного відділення ВСП «Рівненський фаховий коледж НУБіП України».



Ірина ЧОРНА,
голова циклової комісії будівельних дисциплін