Відокремлений структурний підрозділ
«Рівненський фаховий коледж
Національного університету біоресурсів
і природокористування України»
Другий день Педагогічних читань розпочався із виступу психологині Благодійної організації «Благодійний фонд «РОКАДА» Ганни Кухарук на тему «Професійне вигорання педагогів: пошук ресурсів, ефективне подолання стресу та збереження життєвого балансу». Були розглянуті основні аспекти професійного вигорання серед педагогів, його причини, наслідки, а також шляхи ефективного подолання цього стану.


Візуалізація освітнього процесу (Відеоуроки, Reels, Tik Tok) – так звучала тема наступної доповіді, в обговоренні якої взяли участь завідувач відділення інформаційних технологій Ірина Якимчук та викладачі програмування та інформаційних дисциплін Павло Стрик і Вадим Черняк. Спікери закцентували увагу на сучасних підходах до використання візуальних інструментів для підвищення ефективності навчання. Виступи включали демонстрацію практичних прикладів, обговорення можливих шляхів інтеграції сучасних візуальних інструментів у освітній процес і заклик до експериментування з інноваційними методами навчання.



Про охорону праці в навчальному закладі була доповідь викладача будівельних дисциплін Анатолія Іванченка, який висвітлив важливі аспекти забезпечення безпечних і здорових умов праці для працівників та студентів.

Завершилися педагогічні читання цікавими і пізнавальними майстер-класами.
Так, Павло Стрик провів Майстер-клас зі створення презентацій в «Канва». Майстер-клас з використання штучного інтелекту, кожен у своїй сфері діяльності, провели Олег Качановський та Святослав Надозірний. Тема майстер-класу Юлії Дедюхіної – «Створення і заповнення індивідуальних планів викладачів».







Таким чином, захід сприяв не лише поглибленню теоретичних знань, але й розвитку практичних навичок викладачів. Майстер-класи, презентації й дискусії надали учасникам нові ідеї для подальшої роботи, допомогли знайти відповіді на важливі питання та надихнули на подальші зміни у власній педагогічній діяльності.
У підсумку, педагогічні читання показали, що професійна спільнота викладачів є активною, готовою до змін і впровадження нових підходів, спрямованих на підвищення якості освіти. Це підтверджує важливість проведення таких заходів для розвитку педагогічної майстерності та формування сучасного освітнього середовища.
Любов ПРОТАСЕВИЧ,
методист