Настановна конференція перед проходженням переддипломної практики для студентів 4-го курсу спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення

03 лютого 2025 року відбулася настановна конференція щодо проходження переддипломної (виробничої) практики студентами четвертого курсу спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення. Метою заходу було підготувати студентів до відповідальної та важливої частини їхнього навчання, яка передбачає безпосереднє залучення до виробничого процесу на підприємствах.

Вступне слово виголосила завідувач відділення інформаційних технологій Ірина ЯКИМЧУК, яка наголосила на важливості набуття практичних навичок та підготовки студентів до реальних виробничих умов.

Під час конференції здобувачам освіти було обговорено мету практики та детально розглянуто перебіг та послідовність дій при проходженні практики. Крім того керівником практики від навчального закладу Оксаною КУДЕЛЕЮ детально проаналізовано оформлення супровідної документації переддипломної практики.

Базами практики є підприємства, установи і організації різних галузей господарства різних форм власності, які забезпечують виконання програми для відповідних освітньо-професійних ступенів або у навчально-виробничому підрозділі закладу вищої освіти.

Практика буде проводитись відповідно до програми переддипломної практики. Результатом проходження практики є звіт-щоденник, що має бути створений та захищений по закінченню практики. Завершальний етап проходження переддипломної практики – конференція  за результатами проходження переддипломної практики, на якій студенти зможуть поділитися своїми враженнями та набутим досвідом щодо проходження практики на базі підприємств.

Під час заходу студенти мали можливість отримати відповіді на свої запитання, обговорити особливості виконання завдань. Бажаємо нашим студентам успіхів у проходженні практики та нових професійних досягнень!

Оксана КУДЕЛЯ,
керівник переддипломної практики
студентів 4 курсу відділення інформаційних
технологій від навчального закладу

ПОШИРИТИ В МЕРЕЖАХ:
Перейти до вмісту