12 квітня 2024 року стартував «ІТ марафон «Збір даних для управління підприємством» перед початком проєкту DAAD «Digit 3: Data collection and digitalisation with a focus on University Colleges in 2024» та з нагоди 126 річниці від Дня народження НУБіП України.

ІT-марафон покликаний зміцнити співпрацю між навчальними закладами України, ІТ компаніями, сільськогосподарськими підприємствами та Університетом прикладних наук Вайєнштефан-Тріздорф (HSWT), проєктний керівник якого є проф. Ральф Шлаудерер, а також з метою посилення практичного аспекту навчання та використання переваг міждисципланарного підходу в рамках підготовки проведення проєкту «Digit 3: Data collection and digitalisation with a focus on University Colleges in 2024».

Перш за все хочеться поділитися інформацією щодо організації заходу. Вже декілька років Університет прикладних наук Вайєнштефан-Тріздорф інтенсивно співпрацює з Національним університетом біоресурсів і природокористування України. Метою такої співпраці є навчання викладачів аграрних університетів, аграрних коледжів та інших суб’єктів аграрної освіти, щодо створення цифрових онлайн навчальних матеріалів тощо. Рівненський ФК, як структурний підрозділ НУБіП України, доєднався до проєктів HSWT, минулого, 2023 року. Викладачі відвідали Університет прикладних наук Вайєнштефан-Тріздорф, що стало поштовхом до залучення викладачів та студентів коледжів аграрних університетів до участі в ІТ-марафоні.

Рівненський ФК НУБіП України вже вчетверте проводить ІТ-марафон за підтримки ГО «Rivne IT Education», в особі виконавчого директора Андрія ХМЕЛЬНИКА та UKRSIBBANK BNP Paribas Group, в особі представника банку, Герасимчука Степана. Цього разу захід поєднує знання сфери інформаційних технологій з сферою сільського господарства, адже проєкт «Digit 3: Data collection and digitalisation with a focus on University Colleges in 2024» орієнтований на аграрний сектор.

Для того, щоб розпочати будь яку діяльність важливо перш за все дослідити предметну область дослідження. Збір даних – важлива складова, початковий етап дослідження, без якого не можливо зрозуміти чи доцільно розпочинати справу. Тому основним завданням учасників є збір даних зі сфери сільського господарства, а також дослідження предметної області згідно з усіма показниками конкретної агросправи. А оскільки формат наших марафонів – ІТ, то важливо використовувати засоби інформаційних технологій для реалізації проекту.

До ознайомчої зустрічі завітали друзі, які допомогли стартувати ІТ марафону, це співробітники Hochschule Weihenstephan-Triesdorf Вадим ПЕТРЕНКО, Ірина ТРЬОСТЕР, Людмила КАМСІН; менеджер з оренди с/г та будівельної техніки, Leinweber Landtechnik GmbH & Co. KG Сергій ОСТАПЕНКО; кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування Сумського державного університету Інна КOБЛЯНСЬКА;виконавчий директор ГО «Rivne IT Education» Андрій ХМЕЛЬНИК, а також команди учасники з різних коледжів України:

  1. ВСП «Сумський ФК СНАУ»;
  2. Київський електромеханічний ФК;
  3. ВСП «Немирівський ФК будівництва, економіки та дизайну ВНАУ»;
  4. ВСП «Рівненський ФК НУБіП України»;
  5. ВСП «Бережанський ФК НУБІП України»;
  6. ВСП «Ніжинський ФК НУБіП України»;
  7. ВСП «Глухівський агротехнічний фаховий коледж СНАУ»;
  8. ВСП «Боярський ФК НУБІП України»;
  9. Мирогощанський аграрний фаховий коледж;
  10. ВСП «Охтирський фаховий коледж СНАУ».

Модератор Оксана Нікітська розповіла присутнім командам-учасникам умови проведення ІТ-марафону та запросила до виступу спікерів, які дали цінні поради, які студенти можуть використати під час виконання завдань:

  • Використання даних у плануванні с/г підприємств, Вадим ПЕТРЕНКО, викладач HSWT.
  • Переробка сільськогосподарської продукції в сільській місцевості. Розробка концепту для створення переробного цеху, Ірина ТРЬОСТЕР, наукова співробітниця HSWT.
  • Підходи до оптимізації обліку та планування оренди сільськогосподарської техніки на підприємстві Leinweber, Сергій ОСТАПЕНКО, менеджер з оренди сільськогосподарської та будівельної техніки, Leinweber Landtechnik GmbH & Co. KG.

Отже, теорію студенти отримали і далі вони працюватимуть на результат.

ЕТАПИ ПРОВЕДЕННЯ ІТ-МАРАФОНУ «ЗБІР ДАНИХ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ»

  • 12 квітня 2024 року – відкриття марафону, виступи спікерів.
  • 13-18 квітня 2024 року – робота команд над створенням проєктів.
  • 19 квітня 2024 року – фінал ІТ-марафону, демонстрація командами створених проєктів.

Теми для створення проєктів електронної комерції команди-учасники обрали шляхом жеребкування:

Завдання для ІТ-марафону

  1. Startup-калькулятор витрат бізнес-плану з виробництва йогуртів.
  2. Startup-калькулятор витрат бізнес-плану з виробництва молочних продуктів.
  3. Startup-калькулятор витрат бізнес-плану з вирощування равликів.
  4. Startup-калькулятор витрат бізнес-плану з виробництва сиру.
  5. Startup-калькулятор витрат бізнес-плану з виробництва м’ясо-ковбасної продукції.
  6. Startup-калькулятор витрат бізнес-плану з виробництва олії.
  7. Startup-калькулятор витрат бізнес-плану з вирощування ВРХ.
  8. Startup-калькулятор витрат бізнес-плану з вирощування ДРХ.
  9. Startup-калькулятор витрат бізнес-плану з вирощування свиней.
  10. Startup-калькулятор витрат бізнес-плану з вирощування птиці.
  11. Startup-калькулятор витрат бізнес-плану з розведення риби.
  12. Startup-калькулятор витрат бізнес-плану з бджільництва.
  13. Startup-калькулятор технологічної карти вирощування зернових рослин.
  14. Startup-калькулятор технологічної карти вирощування олійних рослин.
  15. Startup-калькулятор технологічної карти вирощування технічних рослин.
  16. Startup-калькулятор технологічної карти вирощування лікарських рослин.
  17. Startup-калькулятор технологічної карти вирощування баштанних рослин.
  18. Startup-калькулятор ремонтної майстерні з обслуговування сільськогосподарського виробництва.
  19. Startup-калькулятор експлуатації млина.
  20. Startup-калькулятор експлуатації лісопильні..

УМОВИ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

  • придумати назву команди;
  • зібрати дані;
  • розробити бізнес-план;
  • розробити Startup-калькулятор з використанням ІТ;
  • продемонструвати результат на фінальній зустрічі.

Важливим є те, що відсутні обмеження команд у виборі типу Startup-калькулятора. Все залежить від вмінь команд та бажання ефективно попрацювати.

Кроки ефективного збору даних:

  • Крок 1: визначення мети області дослідження;
  • Крок 2: вибір способу збору даних;
  • Крок 3: планування процесу;
  • Крок 4: збір даних.

Отже, умови для вдалого старту створені! Тому хочемо побажати командам успішно розробити проєкти та достойно представити перед кваліфікованим журі 19 квітня 2024 року.

Ірина ЯКИМЧУК,
завідувач відділення програмування

ПОШИРИТИ В МЕРЕЖАХ:
Перейти до вмісту