«Розробка ігор. Як потрапити в сферу GameDev»

Гостьова лекція в рамках проведення переддипломної практики «Розробка ігор. Як потрапити в сферу GameDev?»

09 квітня 2024 року в рамках проведення тижня дисциплін відділення програмування Оксаною Нікітською було проведено гостьову лекцію «Розробка ігор: Як потрапити в сферу GameDev?». Запрошеним гостем став випускник коледжу відділення програмування, власник студії розробки ігор RWG Орест Бощенко.

Він поділився своїми знаннями та досвідом зі студентами випускних груп, спрямовуючи молоде покоління на шлях до успіху в індустрії відеоігор.

Під час гостьової лекції, Орест Бощенко надав цінні поради та стратегії щодо вступу в сферу розробки ігор. Він поділився найважливішими навичками та знаннями, які необхідні для успішної кар’єри в галузі GameDev. Крім того, він розповів про процес розробки ігор на практиці, розкривши тонкощі та секрети створення найпопулярніших ігор на ринку.

Орест підкреслив важливість постійного самовдосконалення та навчання в цій галузі. Він звернув увагу на необхідність володіння різноманітними технічними навичками, а також на важливість креативності та комунікативних здібностей, та інших соціальних навиків.

Гостьова лекція «Розробка ігор: Шлях до GameDev» стала неймовірним джерелом натхнення та мотивації для всіх студентів груп четвертого курсу. Вони були активні та задавали велику кількість питань, що свідчить про значну зацікавленість темою, яку висвітлив Орест. Ми вдячні йому за надану можливість перейняти його практичний досвід.

Оксана НІКІТСЬКА,
викладач програмування та інформаційних дисциплін

ПОШИРИТИ:
Перейти до вмісту