16 квітня здобувачі освіти геодезії та землеустрою груп 21-З та 21-ДЗ стали слухачами гостьової лекції досвідчених викладачів Людмили ПРОНЧУК, викладача економічних дисциплін та Віталія КРУПЕНІ, викладача інформаційних дисциплін на тему: «Економічне обґрунтування проектів. Маркетингові дослідження проектів».

Лектори презентували студентам свої дослідження з обґрунтування бізнес проектів та планів, методів маркетингових досліджень в Україні. Приділили значну увагу питанням сутності визначення маркетингове дослідження, яке розглядається як форма бізнес-дослідження і напрям прикладної соціології, яка фокусується на розумінні поведінки, бажань та уподобань споживачів, конкурентів та ринків в економіці, що диктується ринком.

Гості запропонували вісім кроків представлення свого бізнесу на міжнародний ринок, а саме: 1) Перші кроки; 2) Дорожня мапа; 3) Пошук ринку; 4) Локалізація; 5) Операційна частина; 6) Реклама; 7) Виклики; 8) Рекламні агенції.

Викладачі надали цілий комплекс практико зорієнтованих рекомендацій щодо стартапів. Залучили студентів до інтеракції, запропонувавши дати власні ідеї стартапів бізнесу та обґрунтувати їх.

Мета лекції – розвинути у здобувачів освіти компетенції з відкриття власного бізнесу, визначення законів та завдань економіки, обґрунтовування та прийняття рішень, була досягнута. Заняття проведено цікаво та змістовно. Дякую колегам!

Галина БУСЛЕНКО,
викладач землевпорядних дисциплін

ПОШИРИТИ В МЕРЕЖАХ:
Перейти до вмісту