Брейн-ринг

Брейн-ринг на економічну тематику

Економічна освіта в Україні набуває все більшої популярності. Тому дедалі частіше при вивченні економіки доводиться відходити від використання традиційних форм навчання, їх місце займають інші – активні методи та форми, зокрема ігри, квести, брейн-ринги. Саме під час гри студенти активізують свою пізнавальну діяльність, вміння обґрунтовувати думки, проявляють ініціативу, інтерес до знань, вони окрилені духом змагання і бажанням перемогти.

Так, 21 жовтня 2024р, в рамках тижня економічних дисциплін, було проведено брейн-ринг на економічну тематику між студентами третього курсу економічного відділення. Приймали участь чотири команди:31-О, 31-Ф, 31-П, 31-М. Команди проявили неабиякі творчі здібності, швидкість реакції, уміння логічно та нестандартно мислити, кмітливість, вміння працювати в команді.

Студенти та викладачі мали змогу долучитися до цікавого просвітницького і розважального заходу, який складався з трьох раундів:

1 – запитання на швидкість, 2 – вікторина «Студент скаже, як зав’яже», 3 – «Абракадабра» (відгадай термін з перемішаних букв).

Впродовж гри команди-суперники вели запеклу боротьбу за перемогу, але, незважаючи на це, гра проходила у веселій і дружній обстановці. Студенти відповідали на теоретичні запитання, доповнювали вислови, пов’язані з економікою та відгадували ребуси.

У результаті цікавої та напруженої боротьби переможцем стала команда 31-М групи, друге місце посіла команда 31-О, третє місце – 31-Ф, останнє почесне місце за 31-П групою.

Для усіх присутніх брейн-ринг подарував позитивні емоції та просто гарний настрій від спілкування у родинному колі. За одностайною думкою учасників такі заходи є цікавим для студентів, неабияк стимулюють їх творчу активність, заохочують до накопичення знань і зближують студентські колективи.

Бажаємо усім бути наполегливими у навчанні, оскільки саме розвинений інтелект є головною умовою успішності у майбутній професії !!!

Елліна ОБАРЧУК, Людмила ПРОНЧУК,
викладачі економічних дисциплін

ПОШИРИТИ В МЕРЕЖАХ:
Перейти до вмісту